Formula 1 je jedan od najprestižnijih i najpopularnijih auto-moto sportova na svetu. Predstavljamo vam najbolje bukmejkere u Srbiji koji prihvataju opklade na “leteći cirkus”, sa aktuelnim kvotama i posebnim karakteristikama klađenja.
Formula 1 klađenje
Karakteristike
- Najbolji izbor prenosa uživo
- Uplate već od 1 RSD
- Veliki izbor marketa u popularnim sportovima
- Niske kvote za najvažnije mečeve
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Veliki izbor mečeva uživo
- Najbolji izbor sportova
- Veliki broj antepost opklada
- Malo promocija
- Prenatrpani interfejs
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Dostupnost prenosa uživo
- Veliki broj zastupljenih sportova
- Više od 2.000 opklada za najvažnije fudbalske mečeve
- Nema bonusa za nove igrače
Karakteristike
- Više od 40 različitih sportova
- Oko 1.500 potencijalnih opklada
- Statistika, rezultati i kalendar
- Margina ispod proseka
- Komplikovan interfejs
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Dobar izbor sportskih događaja
- Širok dijapazon marketa za većinu mečeva
- Posebna sekcija za esportove
- Visok iznos minimalne uplate
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Redovna takmičenja
- Prenosi uživo
- Depozit već od 10 RSD
- Samo glavni sportovi
- Komplikovana pretraga opklada
- Nepovoljan bonus dobrodošlice
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Intuitivan interfejs
- Poseban odeljak za specijalne opklade
- Bez ponude dobrodošlice
- Nema chata uživo
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Program lojalnosti
- Dobre opcije za klađenje uživo
- Interfejs prilagođen korisniku
- Skoro bez ikakvih referenci
- Bez mobilnih aplikacija
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Zanimljiv program lojalnosti
- Specijalne opklade za pojedine sportove
- Nema prenosa uživo
- Nema aplikacija
- Ispodprosečna margina
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Veliki broj dostupnih načina plaćanja za depozit
- Malo promocija za postojeće korisnike
- Podrška nema chat
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Gledanje sportskih događaja na sajtu
- Više od 32 sporta u listi
- Odlična pokrivenost vrhunskih događaja
- Nema promocija
- Samo jedan način uplate
Karakteristike
- Najbolji bonus program
- Širok izbor načina isplate
- Klađenje na manje popularne sportove
- Loš za aktivno klađenje uživo
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Zasebna sekcija sa esportovima
- Stranica sa rezultatima
- Bonusi za određene mečeve
- Prenatrpan dizajn
- Zastupljeni samo popularni sportovi
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Dobar izbor opklada na hokej
- BetBuilder za sve vrhunske mečeve
- Nema ponude dobrodošlice
- Loša optimizacija sajta
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Bonus bez depozita
- Nema promocija za aktivne igrače
- Samo 10 sportova u ponudi
- Korisnička podrška nema chat
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Redovne fribet ponude za aktivne igrače
- Niske vrednosti uplate
- BetBuilder nije zastupljen samo za vrhunske mečeve
- Malo opcija za klađenje na esportove
- Skroman izbor sportova
Bonusi za nove korisnike
Karakteristike
- Bonus bez depozita
- Više od 28 zastupljenih sportova
- Poseban interfejs za klađenje na esportove
- Komplikovano klađenje uživo
- Nema mobilnu aplikaciju za klađenje
Bonusi za nove korisnike
Top 5 bukmejkera za klađenje na Formulu 1
Danas Formula 1 klađenje daje igračima mnogo više mogućnosti da analiziraju trku nego što je to slučaj u bilo kom drugom sportu. Faktori poput potrošnje guma, aerodinamika na različitim stazama, performansi motora ili timskih strategija - sve to utiče na ishod jedne trke. Ljubitelji klađenja su svesni da moraju da uzmu u obzir veliki broj varijabila i prilikom odabira kladionice i prilikom uplate tiketa. Mi smo zaronili u najbolje bukmejkere i odabrali pet koji se ističu.
SuperBet: Specijalisti za klađenje na plasman
Sa pozicijom broj 1 na top-listi AppStore-a za iOS, ova platforma je optimizovana za klađenje na plasman. Superbet nudi odlične kvote na pobednika, plasman na pobednički podijum ili u top 10 trkača. Za favorite, kvote za plasman u Top 6 ili Top 10 imaju koeficijente od 1.10 do 1.25.
Registrujte se, verifikujte svoju e-mail adresu i odaberite sportski bonus pre uplate prvog depozita (minimum 500 RSD, maksimalni iznos bonusa 20.000 RSD). Bonus je validan 30 dana, a obrtni uslov iznosi 10x sa minimalnim kvotama od 1.6 i ukupnom kvotom na tiketu koja nije manja od 4.00.
Prednosti:
- Sistem za klađenje na poziciju na kraju trke (Top 3/6/10) sa dosta dobrim marginama
- Jasan i pregledan interfejs za vikend trke karavana Formule 1
- Miožete se kladiti i na pozicije u kvalifikacijama, sprintu i glavnoj trci
Mane:
- Ograničene mogućnosti antepost klađenja na titulu u konkurenciji konstruktura
MeridianBet: Specijalisti za tehničku analizu
Ova platforma ima specijalizovane kvote za konstruktore, a koeficijenti za trijumf iznose: Meklaren 1.44, Ferrari 4.75, Red Bull 7.50. Opklade za kvalifikacije uključuju i duele na gridu, kao i mogućnost klađenja na vremenske intervale (za manje od 0.10 sekundi kvota je 2.30, 0.10-0.20 sekundi kvota je 3.20, a za razliku veću od 0.30 sekunde iznosi 2.75), što nismo pronašli na sajtu nijedne druge kladionice.
Uplatite najmanje 1.000 RSD u roku od 48 sati od registracije naloga, i dobićete 5.000 RSD za sportsko klađenje i 500 besplatnih spinova. Kako bi se ispunio uslov, sa bonus novcem mogu se uplatiti tiketi sa najmanje četiri para (minimalna kvota po događaju 1.50) u roku od 72 časa od registracije.
Prednosti:
- Detaljne “tehničke” opklade, sa preciznim klađenjem na vremensku razliku pobednika
- Relevantna timska merenja (poredak vozača, najbrže obavljeni pit stop)
- Opcije za klađenje na izlazak “sejfti kara”, ili virtualnog “sejfti kara”
Mane:
- Interfejs ume da deluje zastrašujuće za početnike
AdmiralBet: Eksperti za klađenje na šampionat
Sa fokusom na međusobne duele vozača tokom čitave sezone, ova kladionica ima i posebnu sekciju za šampionat konstruktora, u kojoj se mogu naći koeficijenti za svih 10 timova. Platforma nudi i veliki broj marketa “Da li će neki vozač pobediti na trci”, a kvote na one vozače iz sredine karavana su dobre.
Nakon registracije, uplatite tiket od najmanje 500 RSD sa 4 i više para i kvotom od 1.30 po događaju kako biste dobili freebet u iznosu od 50 RSD i započeli bonus program u trajanju od 10 dana. Veći depoziti otključavaju freebet sve do 30.000 RSD, za koji je neophodno uplatiti tiket sa 5 ili više parova i kvotom od 1.50 i većom po paru. Ova ponuda mora da se iskoristi u roku od 24 časa.
Prednosti:
- Najbolje kvote za duele vozača tokom čitavog šampionata
- Pregledan interfejs sa fokusom na šampionat
- Opklade na učinak u sezoni, uključujući ukupan broj pobedničkih postolja za vozače
Mane:
- Ograničeni tehnički marketi za pojedinačne trke
- Minimalna pokrivenost treninga za trke
1xBet: Lider u opkladama na statistiku
Sa svojim međunarodnim prisustvom i tehničkom potkovanošću, ovde ćete naći ogromne mogućnosti za Formula 1 klađenje na statistiku. Marketi za šampionat imaju jako zanimljiv odnos kvota na favorite sa vozačima koji vrebaju iz senke. Sekcija “Ko će biti bolje plasiran” omogućava direktna poređenja vozača.
Kada se registrujete i uplatite depozit od najmanje 110 RSD, dobićete 100% bonusa sve do iznosa od 11.000 RSD. Otključajte ovaj bonus odigravanjem 5x visine uloga na tiketima sa više parova sa minimum tri događaja (kvota po meču 1.40+) u roku od 30 dana.
Prednosti:
- Mogućnosti za klađenje u svakom krugu, uključujući i prognozu najbrže odvoženog kruga
- Napredni marketi bazirani na telemetriji, sa strategijom za gume i brzinom izlaska iz pit-stopa
- Kvote se postavljaju čak i 7 i više dana pre trkačkog vikenda, što je najbolje na celom tržištu
Mane:
- Prenatrpanost interfejsa može da odbije igrače koji traže nešto jednostavniji prikaz
King: Najbolji za specijalne događaje
Ova kladionica omogućava klađenje na kvalifikacije za sprint, sa razdvojenim kvotama za ishod sprinta i glavne trke. U listi se nalazi i više od 30 različitih opklada za specijalne događaje tokom trke, uključujući izlazak “sejfi kara” ili crvene zastavice na pisti. Posebno je detaljna sekcija za međusobne duele vozača, pa tu možete naći i markete kao što su Antonelli protiv Gaslija. Takođe su u ponudi ekskluzivne igre za duele vozača kao što je “Oba bolida završavaju na podijumu”.
Uplatite minimalni depozit od 500 RSD najviše sedam dana od registracije kako biste dobili 100% bonusa sve do iznosa od 25.000 RSD, kao i 50 besplatnih spinova za popularni slot Sweet Bonanza. Bonus za sport ima obrtni uslov od 25x.
Prednosti:
- Merenje učinka timova za svakog od 10 konstruktora
- Opkalde za incidente na trci, uključujući pojavu crvene zastavice
Mane:
- Samo 24 časa na raspolaganju da se iskoristi bonus dobrodošlice
Najbolje kvote na Formulu 1 srpskih bukmejkera
Evo kako su izgledale Formula 1 kvote za Veliku nagradu Kine koja se održala od 20. do 23. marta 2025. Kvote su podložne promenama shodno događanjima na pisti, učinku vozača i dešavanjima na tržištu klađenja.
Bukmejker |
Maks Verstapen |
Lando Noris |
Šarl Lekler |
Luis Hamilton |
Oskar Pijastri |
---|---|---|---|---|---|
2.00 |
21.70 |
4.45 | |||
4.75 |
15.00 |
4.50 | |||
4.00 |
1.25 |
26.00 |
|||
4.60 |
14.00 |
21.00 |
|||
3.00 |
5.00 |
4.20 |
Igrači koji smatraju da će Noris slaviti na trci mogu da nađu zaista različite kvote, koje idu od 1.25 (1xBet) do 3.00 (King) – što je razlika od čak 140% za potencijalni dobitni tiket. Slično tome, oni koji se klade na Verstapena treba da igraju u kladionici King (5.00) a ne u 1xBet (4.00), budući da je potencijalna isplata 25% veća u prvom slučaju.
Još je veća razlika za one koji smatraju da će Hamilton dobro započeti mandat u Ferrariju, budući da 1xBet nudi kvotu od čak 26.00 na pobedu Britanca, dok je ona u kladionici King svega 9.00, što je razlika od 189% u potencijalnom dobitku. Još je veća diskrepanca kod Šarla Leklera, jer MeridianBet daje kvotu od 16.90, tri puta veću nego što je ona na King.rs, sa 5.00.
Slične varijacije pronašli smo i u klađenju za šampionat konstruktora. Tako 1xBet daje najmanje kvote na trijumf Meklarena (1.25). U isto vreme, najniža kvota na Ferrari je u Kingu (3.50, dok je u MeridianBetu 9.55). I ovi podaci pokazuju koliko je važno imati naloge na različitim platformama za klađenje, kako biste izvukli maksimalnu korist iz ponuđenih koeficijenata.
Popularne vrste F1 opklada
Niste sigurni gde da počnete? Najpopularnija Formula 1 kladionica jeste na vozača koji će pobediti u trci. Tu je i mogućnost da se kladite na to koji će vozač završiti na pobedničkom postolju, kakvi će biti njihovi međusobni dueli, pa čak i na to da li će se u nekom trenutku trke na pisti pojaviti “sejfti kar”. Hajde da detaljnije pogledamo sve ove markete.
- Pobednik trke: Najosnovnija opklada na F1 – ko će osvojiti Gran pri. Kvote za Veliku nagradu Kine, drugu u karavanu, uoči treninga ukazivale su na velike razlike među bukmejkerima: MeridianBet je dao kvote 1.97 na Norisa, 4.35 na Verstapena i 4.45 na Pijastrija, dok je kod Kinga situacija bila ovakva: Noris 1.90, Verstapen 4.00, Pijastri 4.00.
- Mesto na podijumnu (Top 3): Ovaj konzervativni pristup klađenju daje niže kvote, ali veće mogućnosti za dobitak. Kvote za kineski Gran pri u kladionici Superbet pokazuju kako izgledaju ove opklade: Noris (1.30), Pijastri (1.45), Verstapen (1.50).
- Osvajanje poena (Top 6/Top 10): Ako se kladite na favorite, ovi marketi su skoro pa “sigurice”, ali mogu da daju dosta dobre kvote za timove iz sredine karavana. Struktura kvota u kladionici Superbet pokazuje koliko (ni)su rizične ove opklade kada su u pitanju najbolji vozači: Noris (Finiš u top 6: 1.10, U top 10: 1.05).
- Međusobni dueli (H2H): Direktna poređenja vozača eliminišu sve varijabile za klađenje na konačnu poziciju na pisti, i jedino što vas zanima jeste ko će od dvojice pilota biti bolje plasiran na kraju. Kada su u pitanju antepost opklade, tu prednjači AdmiralBet, dok ćete najbolju ponudu za svaku pojedinačnu trku naći u kladionici MeridianBet.
- Pobednik u konkurenciji konstruktora: F1 klađenje na timove kombinuje učinak obojice vozača, što daje određeni nivo sigurnosti, s obzirom na to da se jednom vozaču može dogoditi peh u trci. Pred Veliku nagradu Kine, MeridianBet je imao sledeće kvote: Meklaren 1.44, Red Bull 4.00, Ferrari 9.55. To se dosta razlikuje u odnosu na opklade na vozače.
- Izlazak sejfti kara: Ukoliko se na stazi dogodi neki veći incident, na pistu će izaći sejfti kar. Ulične trke i vremenski uslovi kao što su kiša povećavaju ovu mogućnost. Kvota na izlazak sejfti kara u trci za Veliku nagradu Kine u kladionici MeridianBet iznosila je 2.60.
- Opklade na tehničke događaje: pitanju su specijalizovani marketi kao što su kioji će prvi vozač ići u pit stop, kolika će biti vremenska margina pobede, koji će se konstruktor prvi povući iz trke, koliko će neki tim provesti vremena u pit stopu, kao i koliko puta će neki vozač izaći na čelo karavana.
Korisni saveti za klađenje na F1
Evo nekih saveta koji vam mogu pomoći ako vas zanima F1 kladionica.
- Analiza timskog učinka za svaku pistu: Nije važno znati samo koji su timovi i kakav im je učinak na različitim stazama. I automobili i staze se razlikuju, i međusobno utiču jedni na druge na različite načine. Recimo, Meklarenov paket aerodinamike za 2025. verovatno je odličan za tradicionalne piste na kojima je neophodna ravnoteža prilikom ulaska u šikane. Red Bull ima prednost na stazama koje su na većim nadmorskim visinama, kao što su Meksiko ili Brazil, gde će njihov turbopunjač biti efikasniji.
- Procena uticaja pozicije zauzete u kvalifikacijama: Rezultati postignuti u subotu obično utiču na ishod trke u nedelju. Kada su u pitanju velike nagrade Monaka, Singapura, Mađarske ili trka u Barseloni, u 70% slučajeva će na prvom mestu završiti vozači iz prvog grida. Taj procenat pada na ispod 50% za trke gde je preticanje mnogo lakše, kao što su Bahrein i Austrija.
- Tumačenje podataka sa trening sesija: Umesto da se usredsredite na pojedinačne krugove, bolje je gledati prosečan ritam postignut tokom simulacije trke i podatke koji proizilaze iz nje. Timovi koji pokazuju manju degradaciju pneumatika tokom 8 ili više krugova uglavnom imaju bolji učinak u trci nego što je to bio slučaj u kvalifikacijama.
- Uticaj vremenske prognoze: Kiša može u potpunosti da izmeni događanja na pisti, posebno za vozače koji su jako tehnički vešti. Ukoliko prognoza pokazuje svega 20-40% šanse za padavine, stvari mogu da postanu vrlo nepredvidive, a timovi treba da se spreme za različite moguće scenarije.
- Procena strategija za pit stop: Timovi sa efikasnom posadom u pit stopu imaju prilično veliku prednost u trvi. Ferrari i Red Bull uglavnom uspevaju da završe pit stop za manje od 2.5 sekunde, dok timovima iz sredine karavana treba 3 i više sekundi. A upravo se zahvaljujući pit stopovima često događaju preticanja.
- Vođenje računa o tehničkom razvitku: Konstruktori će poboljšati svoje bolide u određenom vremenskom periodu tokom godine, kao u Evropi (Imola, Barselona) ili nakon letnje pauze (Sandvort). Ove izmene na bolidima mogu da izmene situaciju na stazi, i da daju šansu timovima da urade nešto veliko pre nego što se kvote prilagode situaciji na terenu.
- Kalkulacija verovatnoće izlaska “sefri kara”: “Sejfti kar” izlazi na stazu na prilično očekivane načine, u odnosu na staze. Na primer, u Bakuu je prosek 1.5 izlazak po trci, dok je verovatnoća da će se pojaviti makar jednom na pistama kao što su Silverston i Spa oko 70%.
- Praćenje trenutne forme: Trenutna forma je obično mnogo važnija nego prethodni uspesi ili trenutna pozicija u karavanu. Okvirno, učinak na prethodne četiri trke je otprilike dvostruko važniji nego statistički prosek za čitavu sezonu.
Formula 1 kalendar trka za sezonu 2025
Šampionat Formule 1 2025 imaće 24 trke na pet kontinenata. Karavan ove godine obeležava 75 godina postojanja:
Datum |
Trka |
---|---|
14-16. mart |
Velika nagrada Australije, Melburn |
20-23. mart |
Velika nagrada Kine, Šangaj |
3-6. april |
Velika nagrada Japana, Suzuka |
11-13. april |
Velika nagrada Bahreina, Bahrain International Circuit |
18-20. april |
Velika nagrada Saudijske Arabije, Džeda, ulična staza |
2-4. maj |
Velika nagrada Majamija, Međunarodni autodrom Majami |
16-18. maj |
Velika nagrada Emilija Romanje, Imola |
23-25. maj |
Velika nagrada Monaka, Monako |
30. maj - 1. jun |
Velika nagrada Španije, Barselona |
13-15. jun |
Velika nagrada Kanade, Montreal |
27-29. jun |
Velika nagrada Austrije, Red Bull Ring |
4-6. jul |
Britanski gran pri, Silverston |
25-27. jul |
Velika nagrada Belgije, Spa-Frankoršam |
1-3. avgust |
Velika nagrada Mađarske, Hungaroring |
29-31. avgust |
Velika nagrada Holandije, Sandvort |
5-7. septembar |
Velika nagrada Italije, Monca |
19-21. septembar |
Velika nagrada Azerbejdžana, Baku |
3-5. oktobar |
Velika nagrada Singapura, Marina Bej |
17-19. oktobnar |
Velika nagrada Sjedinjenih Država, Ostin |
24-26. oktobar |
Velika nagrada Meksiko Sitija, Meksiko Siti |
7-9. novembar |
Velika nagrada Sao Paula, Sao Paulo |
20-22. novembar |
Velika nagrada Las Vegasa, Las Vegas |
28-30. novembar |
Velika nagrada Katara, Losail |
5-7. decembar |
Velika nagrada Abu Dabija, Jas Marina |
Velika nagrada Monaka (23-25. maj): Poredak na gridu odlučuje ishod trke u 90% slučajeva. Nedavna statistika pokazuje da je 31 od prethodna 34 pobednika krenuo sa prva dva mesta. Postoji i velika verovatnoća da će morati da interveniše “sejfti kar”.
Britanski gran pri (4-6. jul): Mikroklima na pisti Silverston znači da je ova staza, duga 5.89 kilometara, veoma nepredvidiva. Mnoge brze krivine dovode do mehaničkih problema. Pažljivo gledajte i vremensku prognozu kako biste na radaru uočili nagoveštaj kiše.
Velika nagrada Belgije (25-27. jul): Staza Spa duga je čak 7 kilometara, a njen dizajn znači i da su uslovi jako raznovrsni. Često plan za pit stop može da odluči ko će završiti na pobedničkom postolju, bez obzira na to koliko je bolid dobar ili loš. I vremenski uslovi utiču na odabir pneumatika.
Velika nagrada Italije (5-7. septembar): Nešto niži potisak na pisti u Momci znači da je na ovoj pisti snaga bolida veoma značajan faktor. Možda je bolje posmatrati koliko su vozači brzi u šikanama, nego meriti njihovu brzinu tokom čitavog kruga. A pošto se na ovoj stazi pneumatici ne troše prevelikom brzinom, tajming odlaska u pit stop takođe postaje veoma bitan.
Las Vegas gran pri (20-22. novembar): Ukoliko temperatura na pisti padne ispod 10°C, pneumatici će se jako teško zagrejati. Ovde je dosta bitno pratiti kvote na konstruktore, budući da timovi imaju različit pristup kada je u pitanju borba sa temperaturom na stazi.